Tuesday, April 19, 2016

Το λογοτεχνικό κούκλα (και συλλέκτης!)


Original


Όταν θα αποφασίσουμε ποια κούκλες θέλουμε στις συλλογές μας, πρέπει να γνωρίζουμε κάτι γι ' αυτά. Εκτός αυτού, ποιος δεν ήθελε να διαβάσετε για το τι είναι η αγάπη περισσότερα; Εγώ πρόκειται να συζητήσει ανεπίσημα μερικά από τα αγαπημένα μου από το συγγραφέα και τον τίτλο. Υπάρχουν πλήρεις λίστες στη βιβλιογραφία μου, αλλά υπάρχουν πιθανώς πολλοί άλλες βιβλία εκεί έξω άνθρωποι θα αγαπούν, πάρα πολύ. Ενδιαφέρομαι για ακρόαση σχετικά με αυτές. Ένας λόγος που θέλω ένα μουσείο είναι ότι θέλω να μοιραστώ όλα τα βιβλία μου και βιβλιοθήκη πόρων σχετικά με κούκλες, τη συλλογή και συναφή θέματα με όλους και όποιος είναι ενδιαφέρονται για αυτά. Εδώ πηγαίνει:



1. κούκλες από John Noble. Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων δεν είναι ακόμη εξοικειωμένοι με όπου είναι έντονη και πλάγια γραφή κλειδιά! Η μητέρα μου μου έδωσε αυτό το βιβλίο στο έβδομο πάρτυ γενεθλίων μου. Διάβασα από την κάλυψη στην κάλυψη, αν και πήρε κάποιο χρόνο. Ήταν πραγματικά το πρώτο βιβλίο του «γαλάζιου». John Noble με ευχαριστεί πολύ με περιγραφές των κάθε είδους πιθανή αντίκες κούκλα. Έχει μεγάλες άκρες για τη συλλογή, και σαφή φωτογραφίες. Το κάλυμμα κοσμείται από μια όμορφη γαλλική Parisienne μπισκ, και το ύφος του μόνο είναι υπέροχη και μαγευτική. Έτσι τι θα συμβεί αν θ προφέρεται «σούπα» ως "bis-cue!" όταν ήμουν επτά και έπρεπε να έχουν ένα μυξιάρικα shopgirl διορθώστε με; Έγινα οπαδός δια βίου. Ένας από τους λύπη μου είναι ότι κούκλες εκδότη περιοδικού Krystina Goddu θα προωθήσει μια επιστολή που έγραψα σε αυτόν, όταν άρχισε να ερευνά το βιβλίο μου για τον μεταλλικό κούκλες. Noble χρησιμοποιείται για να γράψει μια στήλη για κούκλες και άλλα περιοδικά. Πριν από χρόνια, στα τέλη της δεκαετίας του 80, το Internet απλά δεν ήταν προσβάσιμο. Η έρευνα μου παλιά βιβλιοθήκη κολεγίου έκανε με μια modum δεν ήταν πολύ ικανοποιητική. Θα έπρεπε να εντοπίσουμε τα άτομα μέσω των περιοδικών και σύγχρονοι δημιουργοί. Έκανα κάποια ζωή καιρό φιλίες με τον τρόπο αυτό, αλλά είναι δυσκίνητη. Τέλος πάντων, αυτό είναι ένα εξαιρετικό πρώτο βιβλίο για τους συλλέκτες.
2. κούκλες και κατασκευαστές κούκλα από Mary Hillier. Έλαβα αυτό το βιβλίο όταν ήμουν εννέα για τα Χριστούγεννα. Εγώ είχε σχεδόν drooled πάνω του σε Petersen παλιά το πολυκατάστημα στο κέντρο της πόλης μας. Σε εκείνες τις ημέρες, πολυκαταστήματα περιλαμβάνονται βιβλία, έννοιες, κεντήματα και χειροτεχνίες, παιχνίδια και έπιπλα. Ήταν πραγματικά μια περιπέτεια για να κοιτάξετε βιαστικά μέσω τους, και είναι ασφαλές να αφήσει ένα εννιάχρονα αποβουτυρωμένο μέσα από ένα βιβλίο, ενώ προσπαθήσατε για ρούχα γύρω από το ξενοδοχείο. Έγχρωμες εκτυπώσεις είναι φανταστική, και είναι μερικά από τα πιο ασυνήθιστα κούκλες και μαριονέτες που έχω δει ποτέ σε αυτό το βιβλίο. Η επιλεγμένη βιβλιογραφία είναι πολύ χρήσιμη. Για μένα, το καλύτερο μέρος ήταν ότι πολλά χρόνια αργότερα, απηύθυνα Mary Hillier. Γίναμε καλή βρείτε φίλους και ήταν ένα εξαιρετικό πρόγραμμα επεξεργασίας για μένα. Την ολόκληρη οικογένειά Διαβάστε μου χειρόγραφα, συμπεριλαμβανομένων μου διατριβή, το οποίο σε μεταγενέστερη μορφή έγινε ένα βιβλίο σχετικά με τη Barbara Pym. Μαρία και εγώ αντάλλαξαν περίπου δύο επιστολές ανά μήνα για σχεδόν 14 χρόνια μέχρι το θάνατό της το 1999. Εξακολουθώ να λείψει και σκεφτείτε καθημερινές. Πραγματικά «για πάντα» ήταν νέοι και είχε πολλή κοινή λογική και τη γνώση. Ήταν περίεργος για τα πάντα, κούκλες, παιχνίδια, αθλητισμός, πολιτική, ανθρωπολογία και τέχνη. Μήνυσε για να μου δώσει λίγη Internet αναθέσεις για εκείνη και για το σύζυγό της Jack, και εγώ θα βρείτε άρθρα και πληροφορίες για εκείνη. Το τελευταίο δώρο μου ήταν ένας οδηγός της Αγγλίας. Τη γνώση της κούκλες είναι απαράμιλλη, και δεν θα μπορούσε να έχω γράψει το βιβλίο μετάλλων κούκλα μου χωρίς αυτήν. Συνήθιζα να χρησιμοποιώ το ανοιχτό βιβλίο και ανοιχτό βιβλίο του John Noble, ως Σκηνικά για κούκλα σπίτια και για τις ρυθμίσεις του Barbie. Φίλοι μου και εγώ εκτίμησα πραγματικά την καταπληκτική γραφικά, και είναι κούκλες είχε τα καλύτερα διαμερίσματα γύρω από.


3. R. Lane Herron του τιμή οδηγός για κούκλες και τα πολυάριθμα άρθρα έχει γράψει για κούκλα και τα παλαιά περιοδικά. Ο κ. Herron γράφει σε έναν εύκολο να διαβάσει το ύφος, και είναι πλήρες της γνώσης για όλους τους τύπους κούκλες. Αυτός ήταν εξοικειωμένος με πολλοί συλλέκτες νωρίς και με ηθοποιούς που συλλέγονται κούκλες. Κανείς δεν ξέρει το χόμπι σε όλες τις πτυχές όπως αυτός. Το κείμενό του πρώτα, πολλή φασαρία για κούκλες είναι όμορφη και εμπνέει ο αρχάριος και την προηγμένη συλλέκτης όσο. Είναι επίσης ένας πολύ ταλαντούχος κούκλα καλλιτέχνης και συγγραφέας σε άλλους τομείς.
4. Genevieve Angione, όλες οι κούκλες είναι Collectible. Και πάλι, κα Angione είναι ένας συγγραφέας στην τάξη το δικό της. Αυτή εμφανίζει σούπερ σπάνιο κούκλες σαν την Κίνα όλα ψαλιδωτές «κατεψυγμένα Charlotte» και συζητά γιατί όλες οι κούκλες είναι σημαντικές σε συλλέκτες. Υπάρχουν πολλές φωτογραφίες, αλλά υπάρχει επίσης ενημερωτικό κείμενο.
5. Carl Fox, την κούκλα. Συντομότερη και πλήρης έκδοση με πλάκες. 1970. το βιβλίο αυτό έκανε «Στις ειδήσεις «με Christopher Glenn πότε αυτό πρώτος ήρθα έξω. Εισαγωγή της αλεπούς μόνο είναι μαγευτική, καθώς αντλεί συνδέσεις μεταξύ το Golem, στις αρχές του φιλμ, τέχνη, κούκλες και Πολιτισμικής Ανθρωπολογίας. Ιστορίες του θρυλικού και φανταστική συλλογών που κρύβονται πίσω από συνηθισμένη πέτρα και προσόψεις στη Νέα Υόρκη είναι σαγηνευτική. Ήταν πρώτη εισαγωγή μου στο φανταστικό κόσμο του μούσα μου, Margaret Woodbury ισχυρή, και η Νέα Υόρκη κούκλα νοσοκομείο, που έκλεισε πέρυσι.
6. Kagan και Ιωσήφ, ο οποίος κέρδισε τη δεύτερη θέση στο Omaha; Αυτό είναι ένα κείμενο και δοκίμιο φωτογραφιών του κατατρύχει μαύρο και άσπρο εικόνες σχετικά με το θρυλικό συλλογή από Lenon Χόιτε, ιδιοκτήτης/επιμελήτρια του αργά, Μουσείο κούκλα της μεγάλης θείας Len. Αυτό είναι ένα από τα λίγα εγγραφές αριστερά από τις κούκλες σε αυτή τη θαυμάσια, εκλεκτική συλλογή. Εκδρομές με λεωφορείο τώρα ταξιδεύουν από το πρώην σπίτι του κα Χόιτε και να επισημάνω το παλιό Μουσείο site, η οι κούκλες έχουν φύγει. Υπάρχει ακόμη και ένα παιχνίδι σχετικά με τη συλλογή και τις κούκλες. Οι συντάκτες ήταν συγγραφείς και ηθοποιούς Broadway. Που κάνει το βιβλίο διαβάζεται σαν μια παραγωγή από-Broadway είναι σε πολύ καλό δρόμο. Αυτό είναι το πρώτο από τα δύο φορές είδα μια σπάνια κούκλα Leo βρύα. Τη δεύτερη φορά, είδα μια «ζωντανή» κατά την εκτέλεση φασιανός αντίκες δείχνουν το 1987.
7. Janet Pagter της Johl βιβλία για κούκλες συμπεριλαμβανομένων σου κούκλες και η δική μου, πιο για κούκλες, ακόμα περισσότερο για κούκλες, κλπ. Αυτά δημοσιεύθηκαν τα τέλη της δεκαετίας του 40 και της πρόωρης δεκαετίας του 50. Τραγικά Johl, ο οποίος επίσης έγραψε για το Christian Science Monitor, πέθανε σε ηλικία 56 ετών. Τα τέλη Samuel Pryor, πρώην αεροπορική εταιρεία εκτελεστικός, υποτίθεται ότι αγόρασε ένα μεγάλο μέρος της συλλογής, αλλά τα παιδιά έχουν προσπαθήσει να αναδημιουργήσουν αυτό, πάρα πολύ. [Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή του Pryor, εντοπίστε μια Δεκεμβρίου 1959 National Geographic]. Μερικά από τα πιο ασυνήθιστα κούκλες που έχω δει ποτέ περιγράφονται στο βιβλίο του Johl, καθώς και οι ιστορίες των ιστορικές συλλογές και συλλέκτες, κούκλα λαϊκές παραδόσεις και τους υπεύθυνους χάραξης κούκλα. Υπάρχουν κούκλες αποτελείται από μελάνι, μπισκ, ξηροί καρποί, καουτσούκ, μέταλλο, ξύλο, εσείς το όνομα. Καλύπτεται κάθε γωνιά του πλανήτη, καθώς και την ιστορία της σύγχρονης με τις κούκλες και συλλέκτες. Το περίφημο «κατάσκοπος» Velvalee Dickinson εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες των βιβλίων ως μια αθώα μεταπωλητή· την ιστορία λέγεται αργότερα πλήρως από την αξιότιμη Eleanor Αγίου Γεωργίου στα βιβλία της. Bernard Ravca, Kimport κούκλες, Μουσεία πλέον σωζόμενα και άλλες συλλογές δεν είναι πλέον μαζί εμφανίζονται επίσης. Και πάλι, τα βιβλία αυτά εμπνέουν και είναι θαυμάσια ιστορικά αρχεία.
8. η Ελεονώρα Αγίου Γεωργίου, παλιές κούκλες, οι κούκλες του χθες, οι κούκλες από τρεις αιώνες. Αυτή είναι μια μεγάλη πηγές για πρώτες συλλογές και τις ιστορίες τους, και γνωρίζει πολλά για πρόωρη κούκλα maker και νοσοκομείο ιδιοκτήτης Emma σαφής. Ήταν επίσης ένας φίλος του illustrator Tasha Tudor, και έχει μια φωτογραφία από τις κούκλες που χαρακτηρίζονται στο Χριστούγεννα του Tudor η Dolls. Αυτή καλύπτει πολύ έδαφος, και έχει ένα πολύ καλό τμήμα στις αρχές του εικοστού αιώνα γαλλική Bisques, συμπεριλαμβανομένου του διάσημου κούκλες και ντουλάπα τους, που αντιπροσώπευσε τότε πριγκίπισσα Ελισάβετ και της πριγκήπισσας Μαργαρίτας.
Θα κλείνω προς το παρόν, και εύχομαι σε όλους μια υπέροχη μέρα. Θα συνεχίσω με μερικά πιο αγαπημένο φαντασίας και πεζός λόγος αγαπημένη κούκλα κείμενα. Θα αναφέρω συγγραφείς περιλαμβάνουν Ελένη Young, Tasha Tudor, τολμούν Wright, Μαριάννα, Pat Smith, πίστη Eaton, το Judds [κούκλα Judds, δεν judds μουσικής] και νέα κούκλα του Kimport. Αντίο μέχρι τότε!

No comments:

Post a Comment