Tuesday, November 29, 2016

Καλά Χριστούγεννα! Θα ήθελα να ενημερώσω του καθενός ότι γράφω αρκετά τακτικά για το R. John Wright σχεδιασμό Blog και Ruby Lane.


Original

Καλά Χριστούγεννα σε όλους και σε όλες μια καλή κούκλα!! Θα ήθελα να ενημερώσω του καθενός ότι γράφω αρκετά τακτικά για το R. John Wright σχεδιασμό Blog και Ruby Lane. Επίσης κάνω κάποιες μικρές περιγραφές για τις κούκλες σε Ruby λωρίδα, και θα σύντομα θα κάνει στήλες και περισσότερα άρθρα για τα περιοδικά μας αγαπημένη ADC. Τα άρθρα μου για την κούκλα που τη συλλογή στο About.com, αλλά μου κάθετα είχε διακοπεί, έτσι ώστε το περιεχόμενό μου θα εμφανίζονται στο καταπληκτικό site του RJW ή στο μου blogs, Ruby Lane και ADC. Μπορείτε να μου βρείτε στο Flickr, ως etquest και αντίκες κούκλα αναγνώστης περιοδικών, και αυτό το blog is being μετέφρασα μέσω Word και Google στα Ελληνικά, Ισπανικά και Ιαπωνικά. Πρέπει να έχω ένα ή δύο περισσότερα κούκλα βιβλία έτοιμος να πάει να τον εκδότη, καθώς και.





Επίσης, ψάξτε για μένα ή αντίκες κούκλα Collector περιοδικό σχετικά με Twitter, Delicious, Reddit, StumbleUpon, Instagram, Tumblr και Snapchat [όσο πιο γρήγορα μπορώ να το καταλάβω!!] Έχω κάνει επίσης μια θέση ή για Michele στο Tonner.



Θέλω να σας ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά τους λαούς σε αντίκες κούκλα Collector περιοδικό, R. John Wright και R. John Wright κούκλες, Rachel Hoffman και στροφή του αιώνα αντίκες, Ruby Lane, Michele στο Tonner, Christie Donnelly μου πρώην γενικός διευθυντής στο About.com, και φίλοι μου υπέροχο κούκλα, Μίκι Brantley, ο κ. R. Herron Lane, Stephanie Hammonds, Jo Smith, Caroline Johnson , Κίρστεν Άντερσον, και δ. Νέλσον. Ευχαριστώ επίσης σε όλους μας τους ερωτώμενους, ειδικά αμμώδη Μπούλοκ, και σε ομάδες μου κούκλα στο Facebook, ιδιαίτερα η ομορφιά της κούκλες. Ευχαριστώ Merna θρόνο που με βοήθησε να δημιουργήσει αυτά τα blogs, και σε Robin για την έμπνευσή της.

Χάρη στο Bella μπορεί κούκλες, Dollighted να ανταποκριθεί σας, ενωμένοι κούκλα πωλητές, Theriault του, και Φλωρεντία & Γιώργος και υπέροχη μου Twitter οικογένεια. Λατρεύω το «συμπαθεί» και retweets. Χάρη σε καλούς φίλους μας στον τρόμο στο Skellington Manor, το Εθνικό Μουσείο του παιχνιδιού, Morphy δημοπρασίες και κούκλα κάστρο ειδήσεις.



Ευχαριστώ και ο Θεός ευλογεί μας υπέροχο οπαδούς στα blogs μας, πάνω από 200.000, και με πάνω από 4 εκατομμύρια παιδιά που έχουν δει την δουλειά μας στο Google +! Αγαπώ τους φίλους μου LinkedIn, Goodreads συναδέλφους συγγραφείς και βιβλιόφιλους μου, για την οικογένειά μου στο Etsy και το Pinterest, για τους οπαδούς του Flickr μου και σε όλους όσοι διαβάσετε το έργο μου. Σας ταπεινή μου, και ' αγαπώ





Αφιερωμένο σε όλους που αγάπησα, που έχουν αναχωρήσει από αυτήν τη ζωή, και ειδικά για τη μητέρα μου, η κυρία Clara α. Τσαγκάρης, και Mary Hillier και βιολετί σελίδα. Αγάπη να μου Μούσες, Nan, Erzebet, Anne Rice και J. Pagter Johl. Αρέσει σε όλους καλό συγγραφείς που αγωνίζονται με την τέχνη τους, και την αγάπη στον άντρα μου, Dino Milani, ο οποίος με έχει βοηθήσει στο ταξίδι αυτό συγγραφέων, και να Δρ T και της Μαργαρίτας, δεντρολίβανο, Pam, Laurie, Lori, Sarah και όλους τους φίλους μου, να κα Yoko Ono, ο οποίος μας υπενθυμίζει κάθε μέρα στο Twitter ότι η ζωή είναι όμορφη! Επίσης, για να Nikki και Ιορδανία, που διαβάζουν blogs μου :) Και δεκάρα δαμάσκηνο!

Αν έχω αφήσει κάποιος έξω, ζητώ συγγνώμη, αλλά ζείτε στην καρδιά μου. Κούκλες είναι ένα τεράστιο μέρος της ζωής μας, και είναι από τα πιο σημαντικά πολιτιστικά αντικείμενα! Εάν ο κόσμος θα μπορούσε να μοιραστούν κούκλες και, μέσω τους, τους πολιτισμούς μας, ελπίδες και όνειρα, να ζήσουμε όλοι σε έναν πιο ειρηνικό κόσμο!

Καλά Χριστούγεννα, Happy Hanukkah και ειρήνη το 2017! Ας κάνουμε αυτό το έτος της κούκλας!!

No comments:

Post a Comment