Thursday, November 10, 2016

Σε κάθε συλλογή, υπάρχουν μερικές Κούκλες μυστήριο, και εμείς να αναρωτηθείτε, «είναι ή δεν είναι;» Mystery Dolls

Σε κάθε συλλογή, υπάρχουν μερικές Κούκλες μυστήριο, και εμείς να αναρωτηθείτε, «είναι ή δεν είναι;» Σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν είμαστε σίγουροι ενός σήματος, ή αν είναι παλιά. Θα πρέπει να αναρωτηθούμε αν πήραμε τυχερή, ή εάν η τύχη μας είναι ακριβώς πάρα πολύ καλό για να είναι αληθινό. Σε αυτό το post, προς τιμήν του Halloween και El Dia de Muertos, δύο μυστηριώδη χρόνους του έτους για να βεβαιωθείτε, σας γράφω σχετικά με ορισμένες από τις κούκλες μου μυστήριο. Για να είμαι ειλικρινής, δεν θέλω απαραίτητα να γνωρίζουν «η αλήθεια». Λατρεύω τις κούκλες, και εγώ δεν είχε κηρύξει πτώχευση τον εαυτό μου σε οποιαδήποτε από αυτές, και είναι καλό κούκλες.
Δεν όλα γράφουν να εκραγεί η φυσαλίδα μου! Δεν είναι προς πώληση, και ακόμη και αν είχαν, θέλω να καταστήσω σαφές ότι είμαι σίγουροι για το οικογενειακό τους ιστορικό. Το Μουσείο έχει καλό κούκλες σε όλες τις κατηγορίες, από υψηλό σε χαμηλό τέλος, από το μεγαλοπρεπές ως το γελοίο. Είμαστε μια κούκλα ίσων ευκαιριών τη συλλογή εγκατάστασης, αλλά αγαπώ ένα μυστήριο, και μου αρέσει να μοιραστώ:
 
#1 κούκλα: Αυτή είναι συνένωση, μαύρο λάδι πανί, ζωγραφισμένα στο χέρι. «Izannah» είναι γραμμένο σε όλη την πλάτη της. Αυτή δεν είναι συνένωση σαν ένα τυπικό κούκλα Izannah Walker, αλλά το πρόσωπο και τα μαλλιά είναι παρόμοια με μαύρη Izannahs που έχω δει. Το φόρεμά της ήταν απλή μετατόπιση, παρόμοια με εκείνη που φοριέται από τη δεκαετία του 1920 και 30 κούκλες. Έχω κοίταξε μέσα από όλα τα είδη των βιβλίων και των blogs, μερικά μόνο από Izannah Walker, μέσα από άρθρα και ιστοσελίδες, και μπορώ να βρω καμία συνέπεια στην υποτροφία για τις κούκλες σήματα. Για παράδειγμα, εδώ είναι οι πληροφορίες από την εξαιρετική τοποθεσία, DollReference.com: « Izannah F. Walker κούκλα εταιρεία 1865 + κεντρική Falls, Rhode Island USA, πρωτόγονη ζέρσευ γεμιστό πανί πάνινες κούκλες με λάδι ζωγράφισε ή σκαλιστό πρόσωπα, κούκλα mark Patented 4η Νοεμβρίου, 1873 ή δίπλωμα ευρεσιτεχνίας I.F. Walker 4η Νοεμβρίου, 1873 ή ανώνυμο. Πιστεύεται Μις Walker μπορεί να έχουν παραχθεί κούκλες ύφασμα ως νωρίς ως 1840.»
 
Ακόμα, μου αρέσει η κούκλα μου πάρα πολύ. Για τους εξαγνιστές εκεί έξω, και τους εμπόρους υψηλής τέλος, σας αγαπάμε, αλλά παρακαλώ μην όλα τα κάψει μέχρι το διαδίκτυο σε μια προσπάθεια να με διορθώσει. Ο Δρ E είναι πεισματάρης και δεν θα ακούσουν, έτσι κι αλλιώς. Θέλαμε κούκλες μας, επειδή μας αρέσει κούκλες μας!
 
Κούκλα #2: Έχω ένα κεφάλι κούκλας από Huret, ο οποίος είναι ένας από τους ήρωες κούκλα μου, και ναι, φρίκη, δύο ή τρεις καλλιτέχνης έκανε αναπαραγωγές, μεταξύ των οποίων μία που έκανα τον εαυτό μου, μέχρι το κόκκινο soutache πλεξούδα το φόρεμα. Αυτή η κούκλα είναι παλιά, και χαρακτηρίζεται «Huret» με κόκκινα γράμματα. Νομίζω ότι αυτή είναι μια αντίκα, αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι είναι Huret. Όλοι το ίδιο, η τιμή ήταν σωστή και την αγαπώ. Το προηγούμενο ιδιοκτήτη ως σε όπλα και τα αγόρια πράγματα. Δεν ενδιαφέρθηκε για την πρόσληψη σε μια συζήτηση σχετικά με κούκλες. Και πάλι, μπορώ να βρω διαφορές στις κούκλες Huret? Δεδομένου ότι δεν νομίζω ότι το σώμα της είναι πρωτότυπο, είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς. Μέρος του μυστηρίου που επίσης αρέσει στη δική μου περιέργεια? είναι η τρέχουσα εταιρεία ποδηλάτων Huret της Γαλλίας που σχετίζονται με την κούκλα maker;
 
Κούκλα 3#: Νομίζω ότι είναι ένα vintage κούκλα που γίνεται από Seeley καλούπια, σε ένα παλιό σώμα. Το φόρεμά της είναι πραγματικά πολύ όμορφη, και προσεκτικά φόδρα. Μοιάζει πολύ με τις αντίκες Marque κούκλες, αλλά πιθανώς δεν είναι μια αντίκα. Αυτή έκανε, ωστόσο, προέρχονται από τη συλλογή Μόρι Verschoore, κάποτε άνθρωπος κάμερα Saturday Night Live. Προέλευση της, μόνη της, κάνει ανεκτίμητο για μένα. Είχε την υπογραφή του «A. Marque» στη σωστή θέση.
 

No comments:

Post a Comment