Thursday, July 28, 2016

Autumn Dolls

Ανήκω σε μια ομάδα στο Facebook με τίτλο «για την αγάπη της φθινόπωρο και Απόκριες.» Αυτό τα λέει όλα. Εμείς αγάπης, αρέσει το φθινόπωρο. Εμείς αντίστροφης μέτρησης των ημερών για αποκριές, και να μοιραστούν τις συλλογές μας Απόκριες Διακοσμήσεις και Φθινοπωρινά φύλλα. Είναι αναπόφευκτο ότι οι κούκλες και οι μαριονέτες της σεζόν επίσης συχνά εμφανίζονται. Λατρεύω τη σεζόν λόγω τις αναμνήσεις που θα θυμίζει. Όταν άρχισα το σχολείο, πάντα φαινόταν να πάρει πιο δροσερές πολύ πιο γρήγορα από ό, τι τώρα. Πτώση σήμαινε μήλα και νέα σχολικά βιβλία, νέα ρούχα, νέους φίλους και νέες κατηγορίες. Η μητέρα μου θα είναι ράψιμο μου κοστούμι αποκριών, και εμείς θα φυτεύετε μαμάδες σε διάφορα χρώματα.








 
Φθινόπωρο σήμαινε καραμέλας μήλα και το κουτάλι ποταμού φυσική κίνηση. Αυτό σήμαινε τη συλλογή φύλλων και χειροποίητα μελάνι μπλοκ να κάνει δικό μας φύλλο σχέδια και στάμπο. Μόδα φθινόπωρο σήμαινε νέα πουλόβερ και μπότες, σχέδια για την ημέρα των ευχαριστιών και δροσερό, τραγανό νύχτες.
 
Πήραμε από τα φαντάσματα μούχλα πλήγμα και μάσκες μας αγάπησαν να διακοσμήσουν με, και έβγαλε μου αφαιρεθούν δείγματα για το παράθυρο μας. Μερικοί ήταν εκλεκτής ποιότητας παραδείγματα, σημαδεμένη με αρχαία κολλητική ταινία, αλλά εξακολουθούσε να αποτελεί αγαπημένο. Άλλοι, εξίσου αγαπούσε ήταν τώρα ξεθωριάσει, έργα κατασκευής χαρτιού, αφίσα μπογιάς και παλιά περιοδικά κολάζ. Διακόσμηση μου αγαπημένο προς αυτή την κατεύθυνση ήταν μια αφίσα Απόκριες το τοπικό ισοπεδωτές 7ου γίνεται για Auto του κουδουνιού. Το grim reaper, με κουκούλα και ντυμένο με πραγματικό υλικό, άπλωσε το χέρι κατασκευασμένο από κοτόπουλο οστά! Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά μυστηριώδης! Μακάρι να είχα είχε Instagram σε εκείνες τις ημέρες!
 
Μου συλλογή από κούκλες μάγισσα, μερικά από Salem βγήκε, μαζί με μου φύλακες κρύπτη. Ακόμη και σπίτια κούκλα μας είχε φαντάσματα. Ένα φάντασμα Tootsie ποπ τυλιγμένο σε Kleenex ήταν ένα δώρο στο σχολείο βαθμού από ένα μικρό φίλο που ονομάζεται Joanie. Στέκια ακόμη το σπίτι κούκλα. Άλλοι είναι ήταν καινοτομία κεριά. Beanie μωρό φαντάσματα και άλλα βελούδινα Απόκριες μοιράζονται το δωμάτιο με το εκλεκτής ποιότητας κολοκύθας φανάρια και σκληρό πλαστικό ειδώλια.





Milwaukee, Wisconsin Public Museum Exhibit on the Occult. Photo Ellen Tsagaris

Στη νύχτα αποκριών, αφού εμείς διακοσμημένα με τις κολοκύθες και όπως πολλοί Τζακ o φανάρια ως εμείς θα μπορούσε να χαράξει? ο μπαμπάς μου μου πήρε και τους φίλους μου Trick-ή.
 
Την επόμενη μέρα, ζάχαρη κρανία και σκελετούς ανάμικτες και Calaveras διακοσμημένο σπίτι για την ημέρα των νεκρών, μια σημαντική διακοπές με τη μαμά μου και μου. οι δύο διδάσκονται Ισπανικά.




Από τη στιγμή που "Ο εφιάλτης πριν από τα Χριστούγεννα" βγήκε, ήμουν στον ουρανό Απόκριες! Θα ήθελα να συστήσω επίσης του Ray Bradbury The Tree Απόκριες και η Μπράντμπουρι αφήγηση ταινία κινουμένων σχεδίων του ίδιου τίτλου.
 
Στην ημέρα των ευχαριστιών, προσκυνητές και αμερικανών ιθαγενών κούκλες μου διακοσμημένο τραπέζι μας μαζί με την Τουρκία αγάλματα και κοτόπουλο κεριά. Είχαμε σχεδόν αίθουσα για να φάει!




Courtesy Headless Historicals, Catherine Howard, 5th Wife of Henry VIII

Tin Lizzie.  Courtesy, Teri Long, Long Gone dolls

Sugar Skull Doll. Courtesy, Teri Long, Long Gone Dolls

Στη μνήμη εκείνων των ημερών θαυμάσια, και της οικογένειάς μου, που τους έκανε τόσο καλό, θα μοιραστώ μαζί σας μερικές από τις κούκλες πτώση και συλλεκτικά αντικείμενα από τη συλλογή μου. Αποδεικνύονται τα φώτα, συνδέστε το ντεκόρ μούχλα πλήγμα, ενεργοποιήστε το ΕπαναφορτιζΟμενα και δυναμώστε τον κλιματισμό, έτσι σας μπορεί να αγκαλιάσετε επάνω κάτω από σας αγαπημένο κουβέρτα όπως μπορείτε να απολαύσετε αυτή την περιοδεία του φθινοπώρου κούκλες, παιχνίδια, και συλλεκτικά αντικείμενα.utu


No comments:

Post a Comment