Monday, May 16, 2016

Ο Ουάιλντ γάμου και νύφη κούκλες; Tonner.com


 
Από Tonner.com" από το ντεμπούτο της, συλλέκτες έχουν έρθει στην αγάπη Ellowyne Wilde, έχει μεγαλώσει μαζί μας, γέλασε, αγάπησε, και sorrowed μαζί μας. Τις τελευταίες δυνατότητες ακόμη και Tonner μια «γάμο Wilde.» Άγρια, πράγματι!
 
Για πάντα άθλιο, Ουάιλντ φαντασία, ευγένεια Tonner.com
 
Παρακάτω είναι μια πρόσκληση σε έναν γάμο Wilde:
 
Ελάτε μαζί μας για να γιορτάσει το γάμο της Εβάντζελιν Κατρίνα Aster Gwendoline άθλιο και Mortimer Hubert Αλοΐσιους Mort!
Ellowyne και Lizette θα είναι εκεί για να ενταχθούν οι εορταστικές εκδηλώσεις.
Τρίτη 26 Ιουλίου – στο Ουάσιγκτον Hilton, 1919 Κονέκτικατ Ave NW, Ουάσινγκτον, DC
Οι πόρτες ανοίγουν στις 10 π.μ. – μεσημεριανό στις 11:30 π.μ. – πόρτες κλεισίματος 3 μ.μ.
Θα υπάρξει μια αίθουσα πωλήσεων, raffles, μεσημεριανό γεύμα, και περισσότερα!
Αποθεματικό τόπου σας τώρα-$75 ανά άτομο – περιορίζεται σε 120 συμμετέχοντες
 
__________________________________________________________________
 
Νύφες και το γάμο κούκλες είναι ειδικά για τους συλλέκτες. Μερικοί συλλέκτες που ειδικεύονται στην νύφες και το γάμο κούκλες από διάφορες χώρες. Έχουν κοίταξε για μια νορβηγική νύφη κούκλα για χρόνια, αλλά δεν έχω καταλήξει σε ένα ακόμη. Μου παιδική ηλικία φίλος μου είχε ένα, και έχω ήθελε ένα από τότε!
 
Ακόμα, έχω νύφες όλων των τύπων, από όλο τον κόσμο. Στολίζοντας τα τραπέζια στην δεξίωση του γάμου μου. Μου ο αρραβωνιαστικός, τώρα σύζυγος, Ντρου τη γραμμή, όμως, όταν θέλησα να περιλαμβάνουν Corpse Bride κούκλες και ο επικεφαλής της νύφη του Δράκουλα. Χαλάσει σπορ, λέω! Έχω, επίσης, κέικ toppers, κάποιες χιουμοριστικές, με νύφες κυνηγούν κάτω γαμπρούς, και άλλοι εκλεκτής ποιότητας και συναισθηματικούς, όπως το αγκάλιασμα Kewpies γάμο που έχει κάνει Top γαμήλια τούρτα μου μπέιμπι σίτερ του πριν από 70 χρόνια. Εκείνη τους έδωσε μου, για να χρησιμοποιήσετε για το γάμο μου.
 
Ειδικές γάμο κούκλες στη συλλογή μου περιλαμβάνουν εκείνοι ντυμένοι με υλικό από της μητέρας μου και τα νυφικά της γιαγιάς. Η μητέρα μου είχε ένα παραδοσιακό, τέλη της δεκαετίας του 1950 φόρεμα με μακρύ πέπλο και φαρδιά φούστα από τούλι. Ενοικιάστηκε οι φόρεμα? κρατούσε μόνο απομεινάρια και τα παπούτσια και πέπλο. Η γιαγιά μου είχε ένα γαλλικό φόρεμα από μετάξι, φλάπα στυλ. Αυτή και ο παππούς μου παντρεύτηκε στο Παρίσι το 1927? είχε μια πλήρη Γαλλικά Προικός-Λευκά είδη. Έλιωσε το φόρεμά της με τον καιρό, αλλά έσωσε το μεγαλύτερο μέρος του και ντυμένος κούκλες για μένα, μου μητέρα και τη θεία. Χρησιμοποίησα ακόμη και τα απορρίματα σε σαφείς πλαστικές μπάλες για να καταστήσει τις διακοσμήσεις.
 
Γάμος κούκλες είναι ειδική και διεθνή νύφη κούκλες είναι περίπλοκες και ασυνήθιστη. Μπορούν τον εορτασμό μια ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή μιας ηλικίας, και είναι τόσο όμορφο και πλούσιο των ανθρώπων και τις κούκλες που τα φορούν.
 
Original
Wilde Wedding and Bride Dolls

No comments:

Post a Comment