Sunday, October 2, 2016

Γιατί τη συλλογή κούκλες είναι σαν να παίζει σκάκι

Metal head, hands, feet.  Feet with holes in the bottom.  Ball jointed,
varnished wooden body, wig, glass eyes and open mouth. Possibly French.  Named, Belinda by her former owner, K. Anderson. Author's Collection.

 
Σε ένα από μου αγαπημένο ραδιοφωνικές εκπομπές, του WVIK Σάββατο πρωί ζωή, που ακολουθείται από Σκαρίφημα, δύο φιλοξενείται από γερουσιαστής Don Wooten, υπήρχε μια ζωντανή συζήτηση για εκείνους με ένα πάθος για το σκάκι. Ένα τοπικό καθηγητή ο οποίος ήταν ένας καλλιτέχνης και ένας ιερέας ήταν μια τακτική πρεζόνι. Πάντα είχε τρία ή τέσσερα παιχνίδια σκάκι πρόκειται, και ακόμη και έπαιξε καρτ ποστάλ σκάκι. Οι παίκτες θα αλληλογραφίας τις κινήσεις τους για κάθε άλλο γράφοντάς τους σε καρτ-ποστάλ. Υποθετικά, ο αιδεσιμότατος καλό έκανε ένα λάθος και δεν άντεχε να αφήσει το καρτ ποστάλ περάσει post? θα είχε χάσει το παιχνίδι σκάκι. Έτσι ντυμένος με στολή πλήρους κληρικούς του, και περίμενε κάθεται στο πεζοδρόμιο για τον ταχυδρόμο, έτσι αυτός θα μπορούσε να ανακτήσει την κάρτα του.
 
Χτυπήθηκε από την αναλογία προς τα πίσω και εμπρός στρατηγική της συλλογής κούκλα. Έτσι πολλοί από μας βρίσκει ακόμα ανακαλύπτονται από «ταχυδρομείου», αν σαλιγκάρι mail ή μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Συχνά υπάρχει στρατηγική που εμπλέκονται? όπου θα μπορούμε να βάλουμε τις κούκλες μας; Πώς θα το προβάλλουμε τους; Πώς θα πληρώνουμε για αυτούς; Πώς σχεδιάζουμε έξω ταξίδια στις συμβάσεις και δείχνει; Πρέπει να μπορούμε να αποκαταστήσουμε μια κούκλα ή όχι; Πρέπει να αγοράζουμε μια κούκλα ή όχι;
 
Για μένα, τη συλλογή ήταν πάντα σχετικά με τη στρατηγική, καθώς και σχετικά με την επιλογή κούκλες για μελλοντική Μουσείο μου. Στρατηγική υπαγορεύει πώς θα εργάζομαι κούκλα κυνήγι σε οικογενειακές εκδρομές μας, και αργότερα σε δική μου. Μερικές φορές η στρατηγική σχεδίαζε να πάρει μια κούκλα πριν κάποιος άλλος έκανε, και οφείλω να ομολογήσω ότι έχω παίξει χαρτιά μου κοντά στο γιλέκο μου όταν πρόκειται για μερικά από τα μέρη που κοιτάζω για κούκλες.
 
Σχεδιασμό κούκλα συνομιλίες, βιβλία κούκλα, κούκλα προγράμματα και εμφανίζει κούκλα περιλαμβάνει πολλά του στρατηγικού σχεδιασμού, πάρα πολύ. Αν δεν μπορώ να βρω ακριβώς το σωστό κούκλα να φέρω μαζί μου ή να γράψουν, η όλη εκδήλωση είναι ερειπωμένο για μένα!
 
Τέλος, ακριβώς όπως ο φίλος μας ο αιδεσιμότατος, μισώ ακριβώς να χάσετε, ειδικά αν χάσω μια κούκλα που έχω ψάξει για μια μακρά χρονική περίοδο.
 
Ελπίζω να σας άρεσε μου τυχαίες σκέψεις. Συλλογή ευτυχισμένο.
Original
Why Collecting Dolls is like Playing Chess

No comments:

Post a Comment