Friday, September 7, 2018

Η κούκλα, Carl Fox

Η κούκλα, Carl Fox, επιμελητής Μουσείου από το εμπόριο, περιγράφει δύο συλλογές αξιοσημείωτη κούκλα σε μαγικές λέξεις που εξακολουθεί να μαγέψει. Fox έγραψε το βιβλίο κατά τη διάρκεια τα τέλη της δεκαετίας του 60, και δημοσιεύθηκε το 1970 και αυτό ήταν που χαρακτηρίζονται σε του Christopher Γκλεν» στις ειδήσεις «στο CBS. H. Landshoff πάρα πολύ θαυμάσια φωτογραφίες για το βιβλίο. Fox ήταν ο πρώην διευθυντής του Μουσείου καταστήματα για τη διαφήμιση του Smithsonian Institution στο Μουσείο Μπρούκλιν.
 
Fox δίνει δύο δελεαστική περιγραφές των κούκλες και σχετικών αντικειμένων στις συλλογές του Louis F. Simon και Marcia & Irwin Χέρσεϊ.
 

African and other Artifacts from The Author'sCollection

Ο Χέρσεϊ Irwin ήταν ένας αξιόλογος άνθρωπος? Έχω αποσπάσματα και πιστώνεται νεκρολογία του παρακάτω. Ενώ στην Ιαπωνία, σύμφωνα με το Fox, Hersey άρχισε τη συλλογή ιαπωνικών εκτυπώσεις και αργότερα άλλα έργα τέχνης σύντομα, τόλμησε εμπρός σε μάσκες, γλυπτική και άλλες κούκλες. Έχει γράψει βιβλία για την ινδονησιακή τέχνη και άλλες Νοτιοανατολικής Ασίας πρωτόγονη τέχνη. Το Herseys έζησε σε ένα διαμέρισμα τεσσάρων δωματίων από το Central Park και ο Φοξ περιέγραψε το εσωτερικό ως «μια πραγματικά υπέροχη αφθονία γλυπτά, μάσκες και paintings"(22) πολλές μικρές μπορώ κλίμακα μπορώ κλίμακα και πολύ «απλός». Αυτό «τρελών» σύγχυση που έπεσε στη «θέση» Fox παρατηρεί επειδή η Herseys επέλεξε αντικείμενα για τη διαφήμισή τους ομορφιά γιατί τους άρεσε τους. Νομισματική αξία δεν ήταν ένας παράγοντας στη συλλογή τους. Στην πραγματικότητα, Χέρσεϊ, έγραψε αργότερα, «για πρώτη φορά... τομέα [της αφρικανικής τέχνης συλλογής] είναι να εισέβαλε από επενδυτές που ενδιαφέρονται περισσότερο για την εκτίμηση της αξίας των αντικειμένων από ό, τι στην εκτίμηση της ομορφιάς» (Χέρσεϊ: 1979, έμφαση 1 Προστέθηκε) αναφέρεται στην Αφρικανική τέχνη κατά τη μεταφορά από τον Christopher B. Steiner. Η ίδια παρατήρηση μπορεί να εφαρμοστεί σε κούκλα συλλογή, πράγματι, τυχόν συλλογή, όπου χρήματα είναι ο κύριος λόγος για την απόκτηση, όχι τα εγγενή αξία αντικείμενα ή έννοια.

African Art, Collection the Milwaukee Public Museum

 
Μεταξύ τις κούκλες δύο Herseys συλλέγονται ήταν Αφρικής και ιαπωνικές κούκλες. Η πρώτη κούκλα κα Hersey αγόρασε ήταν μια κούκλα Ashanti. Αυτά ήταν δύσκολο να βρω? Στην πραγματικότητα, βρήκα μου πρώτη κούκλα Ashanti γύρω από την ίδια στιγμή που ο Χέρσεϊ κα. Mine ήρθε από μια γκαλερί στο Sausalito, Καλιφόρνια. Τώρα, είναι πιο εύκολο να βρείτε και ακόμη και το 1970, Fox γράφει ότι το Ashanti κούκλα «έχει γίνει σχεδόν ένα σύνηθες φαινόμενο στον κόσμο της πρωτόγονης τέχνης ως Raggedy Ann» (24).
 
Irwin Χέρσεϊ και η σύζυγός του πολλοί από τους αγαπημένη αντικείμενα στα μουσεία και τις γκαλερί προικισμένος στα νεότερα χρόνια. Πώλησαν συλλογή τους πριν από το θάνατό του το 2010, επειδή το σπίτι τους χρειάζεται ζωγραφική και αυτοί δεν άντεξε να κινηθεί και το πακέτο της συλλογής. Από νεκρολογία από Legacy.com: «ΧΈΡΣΕΪ--Irwin. Γεννημένος Irwin Herskowitz, επεξεργαστή και σε εθνικό επίπεδο γνωστή αρχή φυλετική τέχνη πέθανε στο Μανχάταν 2 Απριλίου στην ηλικία 89. Γεννήθηκε 15 Σεπτεμβρίου 1920, ο κ. Hersey ήταν απόφοιτος του City College και έλαβε το πτυχίο μάστερ από το Πανεπιστήμιο Columbia. Στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν ανέθεσε και εκπαιδεύονται ως γλωσσομαθής ιαπωνικών και υπηρέτησε στο Τόκιο για το προσωπικό του Γενική MacArthur. Ήταν υπενθύμισε στο ενεργό καθήκον στην Κορέα. Έφυγε ο στρατός καπετάνιος και εργάστηκε ως συντάκτης επαγγελματίες για Fairchild και Hearst δημοσιεύσεις. Το 1957 έγινε εκδότης του το Εφημερίδα της κοινωνία της αεροναυτικής και Αστροναυτικής και διευθυντής των εκδόσεων της αμερικανικής κοινωνίας πυραύλων. Αργότερα έγινε σύμβουλος σε πόλεις που θέλουν να επεκτείνουν τις επιχειρηματικές συναντήσεις και συνδιασκέψεις, σε όλο τον κόσμο. Τις γνώσεις και την εμπειρογνωμοσύνη των αφρικανικών φυλών τέχνης οδήγησε το έργο του ως έναν εκτιμητή και ήταν μεταξύ των πρώτων να προσπαθήσουμε να παρέχουμε επαγγελματικά πρότυπα στον τομέα. Από το 1978 έως το 1983 ίδρυσε και επεξεργασία πρωτόγονη τέχνη ενημερωτικό δελτίο. Αντικείμενα από τη συλλογή του εκπροσωπούνται σε μεγάλα μουσεία των ΗΠΑ.» Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα New York Times στις 6 Απρίλη 2010
 
Simon ήταν ένας διάσημος μουσικός που αγαπούσε την τέχνη και κούκλες όσο και το βιολί του. Επίσης αγαπούσε εξωτικά ζώα και είχαν ένα κατοικίδιο ζώο anteater. Ήταν το ίδιο είδος συλλέκτη, όπως φαίνεται, ως ο πατέρας της Μαρία von Trapp, που συλλέγονται μουσικά όργανα και να διατηρείται ένα εσωτερικό κλουβί σπάνιων πουλιών.

Mask Covered with Seeds.  Via the Author.

 
Περιγραφή της αλεπούς η συλλογή του Simon είναι τίποτα λιγότερο από το φανταστικό. Για ότι μόνη της, θα πρέπει να αγοράσετε το βιβλίο του! Στήνει τη σκηνή με μια περιγραφή για το σπίτι, Simon που φαίνεται από το «έξω, όπως κάθε άλλη μεσαία τάξη σπίτι στα προάστια» (21). Fox προαναγγέλλει και παίρνει το ρυθμό, δημιουργώντας ακόμη και περισσότερη αγωνία με «μετά την αναρρίχηση τα βήματα, ένας είναι αβέβαιο της ομοιότητας. Ένα μεγάλο, άβαφη carrousel άλογο περίπου 1900 Καλπασμοί αθόρυβα σε βεράντα. . «(21). στη συνέχεια, κόβει με το πιο δραματικό σενάριο από όλα:
 
Πέρα από τις γυάλινες πόρτες, ένα μεγάλο διάδρομο που οδηγεί σε ένα ευρύ, εκκαθάριση σκάλα τους τοίχους σε κάθε πλευρά του διαδρόμου είναι επενδεδυμένα με περιπτώσεις γεμάτη με χειροποίητα αντικείμενα και μικρά γλυπτά? από πάνω τους και κατά μήκος τη σκάλα κρέμεται μια συλλογή από μάσκες από Αφρική, Νέα Ιρλανδία και Νέα Γουϊνέα. Μέτρησα είκοσι. Μια πενιχρή δεκάδες παλιά Kachinas σταθεί colorfully κατά μήκος της κορυφής της μια μακρινή υπόθεση. Εμείς μπορεί να περιγράψει αυτό ως την εισαγωγή Simon. ακολουθεί το allegro, με το μουσικό δωμάτιο του διαδρόμου δεξιά που περιέχουν αρκετές περιπτώσεις ανατολίτικο κούκλες. Μουσικά όργανα και Ινδονησίας μαριονέτες διακοσμούν τους τοίχους... Στο σαλόνι απέναντι από είναι οικοδεσπότης σε μια πολύ μεγάλη συλλογή των προ-Κολομβιανή, Ασιατικό, διαφήμιση Oceanic γλυπτική. Υπάρχουν Κορεάτικα και Ιαπωνικά κασέλες, Αυτοκρατορία έπιπλα και μία παραχώρηση προς τον σύγχρονος φωτισμός — ένα πάτωμα για να ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ΟΡΟΦΗΣ χαρτί που σχεδιάστηκε από τον γλύπτη Noguchi. Υπάρχουν περισσότερες περιπτώσεις και ανατολίτικα κούκλες στην τραπεζαρία και Oriental κούκλες σε περιπτώσεις, συρτάρια και ντουλάπες στα υπνοδωμάτια. Ήταν στη σοφίτα που βρήκα τον αγγλικό μαριονέτα. .. Τι είδα στη συλλογή ως ένα πορτρέτο του ένα σοβαρό μουσικός που έχει καιρό να απολαμβάνουν τις αρετές της πειθαρχίας και της κατάρτισης. .. (22).
 
Simon πέθανε το 2003, εξακολουθεί να είναι σχετικά νέος: «Simon Louis φ., 75, κάτοικος Yonkers, πέθανε 3 Σεπτεμβρίου 2003. Louis γεννήθηκε Lajos Φέρεντς Simon στις 8 Ιανουαρίου 1928 στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας στο αργά Charles και Margaret Fuchs Simon και μετανάστευσε στις ΗΠΑ το 1939 για να ξεφύγει από τους Ναζί. Ο Louis ήταν ένας βιρτουόζος βιολινίστας, ένας καθηγητής της μουσικής στο City University σύστημα, και ένας διευθυντής ορχήστρας, Westchester και Rockland κομητείες και σε όλο τον κόσμο. Ο Louis ήταν ο μαέστρος για, μεταξύ άλλων, η Hudson Valley Συμφωνική Ορχήστρα και η Συμφωνική Ορχήστρα της Καλών Τεχνών. Πιο πρόσφατα, ο Louis ήταν ένας βιολιστής με το «σκάει Νέα Υόρκη.» Εκτός από τη μουσική του καριέρα, ο Louis ήταν ο ιδρυτής του Simon κόσμο τέχνες, αποκτώντας και την πώληση Καλών Τεχνών-για το οποίο ταξίδεψε τον κόσμο. Ο Louis είναι ένας πρώην Πρόεδρος των κάκτων και Παχυφύτων Club στο ο Βοτανικός Κήπος της Νέας Υόρκηςhttps://obits.lohud.com/obituaries/lohud/obituary.aspx?n=Louis-f-Simon&PID=149180171
 
Αυτοί οι δύο άνδρες είναι παραδείγματα συλλέκτες thinking έξω από το κουτί της κούκλας. Τα αντικείμενα που αγαπούσαν αποτελούν όλες τμήμα της Lea Baten αποκαλεί «το μοτίβο κούκλα.» Αυτοί επαναπροσδιορίσουμε ποιος κούκλα είναι συλλέκτες, και ενισχύουν την περιγραφή. Ήταν Eleanor Αγίου Γεωργίου, που έγραψε ο κούκλες από χθες ότι η κούκλα συλλέκτες δεν είναι single-minded άτομα. Louis Simon και Χέρσεϊ Irwin έχουν περισσότερο από ό, τι αποδείχθηκε αυτό είναι αλήθεια.


Kachina, via the Author






 
 
Original
H. Landshoff too the magnificent photographs for the book.

No comments:

Post a Comment