Monday, January 15, 2018

Η υπαίθρια αγορά στο Μοναστηράκι

Η υπαίθρια αγορά στο Μοναστηράκι
 
Έχω αναπτύξει μια γεύση για παλιές κούκλες, ακόμη και αντίκες, όταν ήμουν πέντε ετών. Έμαθα να Ελληνική κούκλες του έρωτα, όταν ήμουν τριών, και ήταν επίσης τρεις ελληνικές κούκλες που ξεκίνησε τη συλλογή μου. Αριθμολογία,; Λοιπόν, όλα τα πλάκα στην άκρη, εγώ κυνηγούσε τους γονείς μου να με πάρει στα παλαιά καταστήματα και υπαίθριες αγορές κάθε όπου πήγαμε, και θα μπορούσα επιτόπου ένα Bru, όταν ήταν οκτώ ετών. Ήξερα ότι η διαφορά μεταξύ papier mache και σύνθεση από τη στιγμή που ήμουν εννέα (κατά την εκτίμησή μου, οι περισσότερες συνταγές για σύνθεση περιλαμβάνει ροκανίδια και περισσότερο κόλλα, ενώ papier mache σύμφωνα με τη συνταγή του βαθμού έλατα στην κα McAllister εμπλέκονται βιβλιοθήκη κλάσης πάστα και εφημερίδα λωρίδες εμποτισμένο με νερό. Παίρνετε την ιδέα. Στο αφιέρωμα στον κα Ξυδού, είχε το δικό της κούκλες και έκανε μια κούκλα κάλτσα για μένα!]

Image result for greek dolls public domain
Ancient Greek Doll of Terracotta, public domain, in Metropolitan Museum of Art
 
Έτσι, όταν πήγαμε για την Ευρώπη, έπρεπε να πάρω για την υπαίθρια αγορά στο Μοναστηράκι.
 
Το Μοναστηράκι ονομάζεται για ένα 10ου αιώνα εκκλησία που βρίσκεται στην περιοχή, Pantassa εκκλησία, και το όνομα σημαίνει «μικρό μοναστήρι.» Γραμμή 1 και 3 του μετρό σας μεταφέρει εκεί. Είναι μια σχετικά ασφαλής, αλλά υπάρχουν αναφορές των πορτοφολάδων στις κυλιόμενες σκάλες του μετρό. Να είστε συνετοί, όπως θα κάνατε σε οποιαδήποτε μεγάλη πόλη. Υπάρχουν επίσης ερείπια κοντά σε υπαίθρια αγορά. Κοντά στην παλιά Αθήνα, καλείται επίσης η πλάκα, η οποία είχε υπαίθρια εστιατόρια και όλα τα καφέ το βράδυ. Σε κοντινή απόσταση, φάγαμε φρέσκα θαλασσινά, κυρίως αστακό. Επίσης, θα μπορούσατε να διατάξετε αχινούς.
 
Οι γονείς μου μου εκεί πήρε ως έκπληξη. Ο καθένας είχε την αγορά μου υπέροχη φορεσιά κούκλες και ελληνικής παράστασης κούκλες του El Greco και Κεχαγιάς [αργότερα μετακόμισε στον Καναδά], οι δύο μεγάλες εταιρείες. Νονά μου, που επίσης ονομάζεται Ellen, μου έδωσε ένα 3' σκληρό πλαστικό ιταλική κούκλα που είχε φώτα καρφώθηκε όλων πέρα από τη φούστα της. Θα μπορούσε πραγματικά συνδέετε της. Ο αδελφός μου πήρε σε ένα κατάστημα παιγνιδιών απέναντι από το αγαπημένο μας εστιατόριο και μου αγόρασε κάτι που ήθελα. Ήθελα μικροσκοπικά καουτσούκ Ανατολικής Γερμανίας κουκλόσπιτο κούκλες, στο περίπου 1 ίντσα, ήταν μικρότερα από τα αντίστοιχα που είχαμε στο σπίτι. Έχω θα μπορούσε να είχε μια φούσκα κομμένα Barbie έκανε για την ελληνική αγορά, πάρα πολύ. Ήθελε να το αγοράσει για μένα, αλλά δεν θέλω να φαίνεται άπληστοι. Αυτό ακριβώς αποδεικνύει ότι εννέα μπορεί επίσης να σημαίνει ότι είναι χαζοί.
 
Βούλα μου θεία μου έδωσε μια όμορφη 12 ιντσών κούκλα βινυλίου με ξανθά μαλλιά. Κάλεσα την Βούλα, αλλά φαινόταν πολύ όπως η Μελίνα Μερκούρη μπορεί να έχετε ως ένα μικρό κορίτσι. Θεία Βούλα ήταν αδελφή της γιαγιάς μου, και ήταν μια μοδίστρα σαν τη γιαγιά μου. Έτσι, δημιούργησε μια ολόκληρη ντουλάπα για Βούλα κούκλα. Μου έδωσε επίσης ένα μικρό κουνέλι Κίνα.
 
Στο Μοναστηράκι, στην πλατεία ΑΒΥΣΣΙΝΙΑΣ, Αθήνα, είδα τρία κεφάλια αντίκες κούκλα, ίσως αργότερα ανοίξετε το στόμα Jumeau ή SFJB κεφάλια, ίσως Armand Μασσαλία. Θα κοστίσει περίπου 30,00 κάθε χρήματα των ΗΠΑ κατά τη στιγμή. Τώρα, αυτά είναι ευκαιρίες, αλλά τότε, ήταν μια πολλά χρήματα, αν και η μαμά μου σχεδόν χάλασε και αγόρασε ένα. Η ανταλλαγή ήταν τότε τη δραχμή? περίπου 15 δραχμές ήταν περίπου πενήντα σεντ ΗΠΑ Νομισματοκοπίας, και αγόρασε υπέροχο ενθύμιο κούκλες από ύφασμα με σύρμα armature, και βαμμένα ύφασμα μάσκα πρόσωπα πάνω από μια ξύλινη φόρμα.
 
Αγοράζουμε ένα από αυτά ύφασμα πάνω από την μάσκα πρόσωπα, δημιουργήθηκε ως ένα κεφάλι με κολάρο, από μια μαύρη γυναίκα. Έχει υπέροχο side-glancing ζωγραφισμένο στα μάτια και μια περούκα Σχημάτιζε μπουφάν μαύρο μοχέρ. Το κολάρο είναι σκούρο μπλε, στολισμένα με πούλιες, δαντέλες και κεντήματα ελληνικό. Έχουμε ολοκληρώσει την κούκλα και ντυμένοι στο ταιριάζουν μπλε, κεντημένα ελβετική ύφασμα. Έστειλα μια φωτογραφία της Μαρίας Ανδρονίκου, συγγραφέας της Ελληνικής κούκλες και επιμελήτρια στο μουσείο παιχνιδιών Beenak, Αθήνα. Ήταν ένας φίλος του φίλου μου, Μαίρη Hillier.
 
Τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει πάρα πολύ σήμερα στο Μοναστηράκι της. Εξακολουθούν να υπάρχουν ταβέρνες, ή μικρά εστιατόρια που σερβίρουν τοπικούς μεζέδες γύρω από αυτό. Ο παππούς μου είχε ένα από αυτά στο Καλαμών και πράσινες Differ και Γιάννη οικογένεια που χρησιμοποιείται για να συχνών αυτό. Δεν υπάρχουν χρεώσεις, και υπάρχουν πράγματα για παλαιότερους και νεότερους παιδιά για να το κάνετε σε υπαίθρια αγορά.
 
Όσους αγαπούν τα αξιοθέατα θα Σημείωση ότι υπάρχει μια μεγάλη θέα της Ακρόπολης πίσω από αυτό. Για εκείνους που καταστήματα, υπάρχουν ακόμα πολλά καταστήματα και υπαίθριους πάγκους πώλησης κούκλες, αναμνηστικά, καπέλα, τρόφιμα, κλπ.

No comments:

Post a Comment