Sunday, February 12, 2017

Δεντρολίβανο, αυτό είναι για ανάμνηση. Στη μνήμη του φίλου μου, δεντρολίβανο Rovick

Δεντρολίβανο, αυτό είναι για ανάμνηση. Στη μνήμη του φίλου μου, δεντρολίβανο Rovick
                                                                               
 
 
Χαμόγελο ένα μικρό χαμόγελο για μένα,
Δεντρολίβανο, δεντρολίβανο...
 
Προσαρμοσμένος από το τραγούδι από την ιπτάμενη μηχανή
 
                                                                               
 
                                                                               
Δύο εβδομάδες πριν, έχασα το ένα από το τους στενότερους φίλους που είχα ποτέ, μου όμορφη δεντρολίβανο. Δενδρολίβανο Rovick γεννήθηκε στη Βόρεια Καλιφόρνια και έζησε το μεγαλύτερο μέρος τους από τη ζωή της, αν και αποφοίτησε από τη νομική σχολή του Cornell και ταξίδεψε σε μεγάλο βαθμό. Αν άγγελοι με τα πόδια στη γη, στη συνέχεια, ήταν ένας από αυτούς. Συναντήσαμε όταν ήμασταν τόσο externs στο Santa Κλάρα County ανώτατο δικαστήριο. Για σχεδόν 30 χρόνια, έχουμε διατηρούνται σε επαφή, διαπραγματεύονται confidences, παρηγορεί τις λύπες του άλλου, πείραζαν ο ένας τον άλλον, και υποστηρίζονται από κάθε άλλο.
 
Δενδρολίβανο ήταν ένα από τα πιο αγνά, με φιλικούς ανθρώπους που είχε γνωρίσει ποτέ. Αυτή ήταν συμπονετικός ακόμη πνευματώδης, και αυτή θα μπορούσε να κοροϊδεύουν τον εαυτό της. Εμείς πείραζαν άλλο, ακόμη και ενώ έχουμε υποφέρει μέσα από ανίκανους εποπτών, αλαζονική δικαστές, προσωπικό μυξιάρικα δικαστήριο, σεισμοί και οι πόνοι καρδιών. Ότι θα με αφήσει σημειώσεις στο γραφείο μου που διαβάσει κάτι σαν, «πηγαίνετε και Πάρτε μου ένα τρούφα και ένα φλιτζάνι καφέ από τη διπλανή πόρτα. Υπάρχει ένα Αγαπητέ!» Και θα αφήσω τις σημειώσεις της κλήσης της «Μις Toolbelt, «που ήταν μια αναφορά την αγάπη της ταξιδεύουν στον κόσμο να οικοδομήσουμε παιδικές χαρές με μια κατασκευαστική εταιρεία. Επίσης τις πείραζαν για την ύπαρξη τόσο καλή όλη την ώρα, και θα έλεγε, «Τι είναι αυτό που καλείτε εμένα ότι μου αρέσει τόσο πολύ, ξέρεις..» Θα απαντήσω, «Υποκριτική και φαρισαϊκή;» «Ναι,» αυτή θα αναφωνήσει, γελώντας gleefully, «Αυτό είναι!»
 
Όμως, ήταν σκληρή και την Uber-δίκαιη με το δικό της τρόπο. «Έλα, Ellen? «είναι ένας άνθρωπος», έλεγε, όταν πράγματα έγινε αφόρητη το Δικαστήριο και θα οργή. Όταν ήμουν όντας θύμα εκφοβισμού από έναν από τους δικαστές και έναν επόπτη, αυτή μόνος του ο καθένας να μεσολαβήσει για μένα. Όταν ήμουν έτοιμος να παραιτηθεί, θα μπορούσα να οδηγήσω στο σπίτι της, οδηγώντας μερικές φορές στις 1 π.μ., μέσω της hills της Σάντα Κρουζ στις εθνικές οδούς 17 και 101, και αυτή θα είναι μέχρι την ξινή ζύμη τοστ και καφέ.
 
Με φώναξε όταν ήρθα σπίτι με «Κεντρική Αμερική», όπως κάλεσε, και συχνά, επειδή είπε έκανα γελάει. Δεντρολίβανο αγαπούσε πεζοπορία στο Yosemite και συνήθιζα να λέω εκείνη και εγώ επρόκειτο να το σπίτι μαζί, και ότι θα πρέπει να δούμε για μια ωραία στο εθνικό πάρκο. Ήταν ανιδιοτελής σε ένα ελάττωμα, και νομίζω ότι μπορεί να είναι αυτό που προκάλεσε τον πρόωρο θάνατό. Άνοιξε το σπίτι της πολωνικής προσφύγων, συγκάτοικοι με κανένα όπου αλλού να πάνε, οι συγγενείς, οι φίλοι της, κάποιος στην ανάγκη. Έμεινα εκεί μερικές φορές, και είχε πιτζάμα-πάρτι με τους φίλους της Σόνα και Εντι. Εντι εργάστηκε για την καθολική φιλανθρωπίες στην Ταϊλάνδη και την Καμπότζη, σε ένα στρατόπεδο που ανήκει από το Khmer ρουζ σε ένα σημείο. Οι τρεις τους μου ήθελε να πάει με την Edie να διδάξει εκεί, και ήταν παιχνίδι, μέχρι ακουσα εκείνο το βράδυ, καθώς αθώα βάζω σε υπνόσακο μου, που ανήκουν στο στρατόπεδο.
 
«Δεντρολίβανο!» Φώναξα το επόμενο πρωί, «πού με στέλνετε; Θέλετε να μου πάρει μου σκότωσαν;» Αλλά, ήμουν γέλιο τόσο σκληρά όπως ήταν. Εμείς αστειεύτηκε σχετικά με την εφαρμογή για μια θέση εργασίας για έρευνα δικηγόροι στην Μικρονησία. Είχαμε ακόμη μας ρούχα εργασίας προγραμματισμένη, χόρτου φούστες, σύντομη περιπτώσεις, Οξφόρδη πουκάμισα και σακάκια τουίντ. Περπατήσαμε στην παραλία κοντά στο σπίτι της, και τιμήθηκα ότι συμπάθησε τα κεραμικά που ζωγράφισε. Σε ένα σημείο, έκανα μια μαύρη γάτα της το δικό της kitty, Lucy, που ήταν ένα άγριο παιδί μέσω και μέσω. Τιμήθηκα και κολακευμένος ότι το δεντρολίβανο μου ήθελε να καταστήσει για εκείνη. Συνηθίζαμε να με τα πόδια καθημερινά στο San Jose, πάρα πολύ, μερικές φορές σταματώντας για το μεσημεριανό γεύμα στο Sizzler, ή μας αγαπημένο εστιατόριο Ιαπωνικά/Αιθιοπίας. Περπατήσαμε μέσα από την πόλη της Ιαπωνίας, πάρα πολύ, και αυτή ήταν σκανδαλίζονται μία μέρα που πήρα το σακάκι μου μακριά για να αποκαλύψει ένα στράπλες φόρεμα. «Άσ' το πάλι! «Είσαι γυμνή κάτω από αυτόν!» «Δεντρολίβανο», είπα, είμαστε όλοι Γυμνή κάτω από τα ρούχα μας!
 
Ωστόσο, δεν ήταν ένας φρόνιμος. Είχε μια γρήγορη εξυπνάδα και ένα κακό αίσθηση του χιούμορ, πάρα πολύ. Τα τείχη ενός από τα γραφεία μας ήταν χαρτί λεπτό, και ο συνεργάτης του γειτονικού δικηγορικό γραφείο μίλησε γρήγορα και δυνατά όλη την ημέρα. Εμείς θα μπορούσε να δύσκολα πιστεύω, πόσο μάλλον σύνταξη υπομνημάτων πάγκο. «Παρακολουθήστε αυτό», είπε. «Θα το κάνω να κλείνω-επάνω.» Στη συνέχεια δυνατά με ρώτησε, «Τι είναι σας αγαπημένο φαντασίωση;» Πήρε πολύ, πάρα πολύ ήσυχο στην άλλη πλευρά του τοίχου.
 
Είδαμε θυμωμένος νοικοκυρές μαζί, και γελούσαν όλη τη νύχτα. Της άρεσε το δόσιμο παρουσιάζει και «εμπορικό τοπικό» και πρόκειται για την αγορά των αγροτών και την υπαίθρια αγορά. Είμαστε και οι δύο αγάπησαν μυστήρια.
 
Δενδρολίβανο ήταν μια αναγέννηση γυναίκα που έτρεξε μαραθώνιο, τένις παίζεται σε σχεδόν pro επίπεδο, καταδύσεις βουτούσαν, καλλιεργήσει, ταξίδεψε, ευρέως διαβάσει και αγαπούσε να φάτε έξω. Είμαστε και οι δύο είχαν ένα πράγμα για Κάρλος Φουέντες και το φιλμ με τον Γκρέγκορι Πεκ, The Old Gringo. Μιλήσαμε επίσης για ταξίδια που θέλαμε να πάρετε, συμπεριλαμβανομένων ένα Sizzler γύρο του κόσμου. Μάζεψε Χριστουγεννιάτικα στολίδια, μικρό αρκούδες και μικροσκοπικά κομμάτια της αγγειοπλαστικής. Επίσης άρεσε για την αποκατάσταση της καλής έπιπλα, και είχε μια καρέκλα Morris που ήταν πολύ περήφανη. Εκείνη και εγώ έστειλε κάθε άλλο άντρα τα πράγματα, συμπεριλαμβανομένων των φλαμίνγκο. Τελευταίο χριστουγεννιάτικο δώρο της μου ήταν ένα πορτοφόλι με ένα φλαμίνγκο σε αυτό. Ήταν λάτρης της λέγοντας το vintage φλαμίνγκο στην αυλή της είχαν μια ασθένεια του δέρματος, επειδή η βαφή έγινε απολεπίσεις. Στα τέλη της δεκαετίας του 80, αυτή διαπραγμάτευση για να αγοράσει ένα ελαφρύ μπλε Honda Civic, χρησιμοποιώντας το μπλε βιβλίο και να πάρει μια καταπληκτική τιμή όλα μόνη της. Κανένας άνθρωπος, στην πραγματικότητα, κανένας, έπρεπε να βοηθήσω. Τώρα, αυτή είναι με τους γονείς της, τον πολυαγαπημένο της σκύλο που ήταν μισό κογιότ, και η γάτα της Lucy.
 
Έζησε μια πλήρη, αλλά σύντομη ζωή. Υπερβολικά σύντομες. Μερικές φορές θέλω να καλέσετε τον αριθμό της, ακριβώς για να δούμε αν η φωνή της είναι στον τηλεφωνητή, ακόμη. Φρόντισε για ένα φίλο ο οποίος υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο σε ένα από τους ποδηλασία εκδρομές, οι γονείς της, Εντι όταν αυτή ήταν πεθαίνουν και οι γονείς του Εντι. Ακόμα και όταν ήταν τόσο άρρωστος, αυτή ανησυχία για μένα. Όταν έμαθε ότι ήμουν, επίσης, που ασχολούνται με θέματα οικογενειακής φροντίδας για ηλικιωμένους και καταστροφές στην εργασία και παντού αλλού, αυτή φθάρηκε ότι δεν ήταν σε θέση να έρθει σε μένα. «Θα έπρεπε να υπάρχει φροντίδα από εσάς» ήταν ένα από τα τελευταία μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έστειλε ποτέ μου. Δεν νομίζω ότι αυτή διήρκεσε δύο χρόνια μετά την πρώτη αρρώστησε, αλλά άφησε ποτέ στον πόσο κακό ήταν. Πολέμησε και πολέμησε, και ποτέ δεν εγκατέλειψε. Ήταν σαν αυτή δεν πιστεύουν άσχημα πράγματα θα μπορούσε να συμβεί.
 
Πέθανε την Κυριακή? νωρίς το πρωί της Κυριακής, πριν ξέρω, είχα ένα φοβερό εφιάλτη που είχε πεθάνει. Ο σύζυγός μου μου ξύπνησε, και είπε ότι φωνάζει και γκρίνια. Καλά, τουλάχιστον στο εσωτερικό, ακόμα είμαι. Αναπαύσου εν ειρήνη, μου ομορφη, ψηλοσ, ξανθιες δεντρολίβανο. Το σκληρό μέρος προσπαθεί να πάει με σας.
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment